favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura OpoleUsługi reklamowe Opole

Marketing bezpośredni BTL, Opole, w odległości 5 km od Obr. Stalingradu

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • brak zdjęcia
    Poszukuje osób do współpracy POSZUKUJE OSÓB DO WSPÓŁPRACY:) Przedstawiając ofertę firmy której jestem dystrybutorem chciałabym Państwa przekonać dlaczego warto wstąpić do firmy. Firma F...
    Opoleopolskie

W świecie, w którym mnóstwo rzeczy jest skomercjalizowanych, coraz popularniejsze są zagadnienia takie jak reklama, marketing czy PR, a więc Public Relations. Wielu ludzi jest zdania, że działania z dziedziny marketingu czy PR mają na celu okłamywanie klientów czy też partnerów handlowych. Taka opinia wynika bardzo często z nieznajomości tematu. Public Relations jest zespołem technik, które mają na celu kreowanie oraz podtrzymywanie dobrych relacji między organizacją a jej otoczeniem. Obok reklamy, PR stanowi część szerszego procesu, znanego jako marketing. Do zakresu zleceń dla public relations należy na przykład rzecznictwo prasowe. Ma ono na celu nie wprowadzanie otoczenia w błąd, ale przede wszystkim informowanie o działaniach podejmowanych przez organizację. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że istnieje kryzysowe public relations. Jest ono niezwykle istotne w przypadku pojawienia się kryzysu. Dla przykładu, w sytuacji, gdy z organizacji wycieknie jakaś niepewna informacja powodująca zamieszanie w otoczeniu, właściwe podmioty podejmują działania czy to prostujące, czy wyjaśniające. Public relations to także chociażby działalność wydawnicza, czy organizacja różnego rodzaju eventów. Warto pamiętać, że public relations nie ma za cel okłamywania otoczenia przez organizację. Jest ono niesłychanie ważną działalnością, ponieważ dobrze prowadzone wpływa na pozytywne stosunki pomiędzy organizacją a otoczeniem. Kiedy bowiem organizacji brakuje działań piarowskich, ludzie uskarżają się, że z organizacją ciężko się komunikować.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację